Szállítás és Fizetés

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

 

Szállítás feltételei:

  • A csomagok kiszállításáról hétköznaponként a Magyar Posta Zrt. és a DPD futárszolgálat gondoskodik.
  • A szállítás kb. 5 napot vesz igénybe (3 nap az előkészület, 2 nap a szállítás). Amennyiben a megrendelt termék nincs a központi raktárban, akkor egy másik, külsős raktárból át kell hoztunk a központiba, ami meghosszabbíthatja az előkészületi időt.
  • A szállítás munkanapokon, hétfőtől péntekig zajlik.

 

Tájékoztatva leszel

  • A rendelés befejezését követően egy megerősítő e-mailt fogsz kapni, amiben benne lesz minden információ.
  • Amint a megrendelés át lesz adva a szállítónak, kapsz egy AWB számmal ellátott e-mailt a csomag nyomon követése érdekében.
  • Ebben az e-mailben egy linket fogsz találni a csomag nyomon követéséhez, ami a szállítócég weboldalára fog hivatkozni. Az erre való kattintással követheted csomagod minden részletét.
  • Általában a futár előre tájékoztat a várható kiszállításról, de ez az adott futártól függ.
  • Bármilyen kérdés esetén, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailen az eshop@molo-sport.hu címen vagy telefonon a +36 155 07361-es telefonszámokon.

 

 

Hogyan tudhatom meg, hogy a termékek raktáron vannak-e?

Amennyiben az adott terméknél rá tudsz kattintani a „Megveszem” gombra (az ár alatti gomb), akkor a termék raktáron van, gond nélkül megrendelheted. A szín és méret kiválasztásánál tudomásul kell venned, hogy csakis azok a változatok elérhetőek, amelyeket megjelenítünk. Azok, amelyek nincsenek raktáron, nem láthatóak. Így tehát, amiket webáruházunkban megtalálsz, azok megrendelhetőek.

 

Olyan méret vagy szín is elérhető, amik nincsenek az oldalon feltüntetve?

Sajnos nem. A webáruházban az összes elérhető változat, szín, méret fel van tüntetve, illetve emlékeztetünk, hogy egyéni megrendeléseket nem készítünk.

 

FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

 

 

Milyen költségei vannak a szállításnak?

Az áruszállítás hétfőtől péntekig, 9:00 és 17:30 óra között történik Magyarország területén. A 20.000 Ft feletti rendelések ingyenesek.

 

 

  

ONLINE KÁRTYÁS FIZETÉS

 

Fizetési módok:

  1. a) Utánvétes fizetés – készpénzes fizetés a csomag átvételekor. Utánvét összege 400 Ft
  2. b) Bankkártyás fizetés 

 

Kártyás fizetés a www.molo-sport.hu-n:

Elfogadjuk a VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro kártyatípusokat. A kártyakibocsátó bankok lehetővé teszik a dombornyomott kártyák használatát A VISA Electron és Maestro elektronikus kártyák használata csak abban az esetben lehetséges, ha a kártyát kibocsátó bank ezt lehetővé teszi.

Továbbá egyes bankok úgynevezett virtuális kártyákat bocsátanak ki, amelyek kizárólag az internetes vásárlásra szolgálnak.

INFORMÁLÓDJ BANKODNÁL A KÁRTYÁVAL VALÓ INTERNETES VÁSÁRLÁS LEHETŐSÉGEIRŐL.

 

Megéri a kártyás fizetés a www.molo-sport.hu-n

  • biztonságos és kényelmes módja a vásárlásnak
  • nem kell készpénzzel rendelkezned az áru átvételekor
  • pénzt spórolsz meg 

 

A kártyás fizetés biztonságos

  • a kártyás fizetés elfogadásakor 3D Secure biztonsági szolgáltatást használunk – a MasterCard és a Visa kártyatársaságok legkorszerűbb alkalmazása, mely lehetővé teszi a biztonságos kártyás fizetést az interneten keresztül
  • bankkártyád adatait közvetlenül a banknak adod meg
  • alkalmazottaink közül senkinek nincs hozzáférése a kártyaadatokhoz
  • az adatátvitel a biztonságos HTTPS protokollon keresztül történik, amely titkosítja ezt az információt

  

Milyen kártyákat fogadunk el?

  • VISA Electron
  • VISA
  • Maestro (feltéve, ha a kártyádat kibocsátó bank besorolta a 3D-Secure rendszerbe)
  • MasterCard

 

 

 

Hogyan történik nálunk a kifizetés?

Amennyiben a vásárlás/szolgáltatás igénybevételekor kártyás fizetési mód mellett döntesz, úgy válaszd ki a kártya típusát. Ezután átirányítunk bankunk fizetőoldalára, mely felkér téged a kártya adatainak megadására:

 

  • kártyaszám
  • kártya lejárati ideje
  • CVV2/CVC2 – a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kód.

 

Ezeket az információkat közvetlenül a feldolgozó bank fizetőoldalán adod meg, amely megfejthetetlen, titkosított adatátvitelt biztosít, mindössze az engedély eredményét közli velünk, illetve utasít a megrendelés végrehajtására. Ez kizárja annak a lehetőségét, hogy a szolgáltató, – amelytől a terméket megvásárolod, – visszaéljen kártyaadataiddal, illetve kiküszöböli a nem védett adatok szabad átvitelét nyilvános számítógépes hálózatra.

A tranzakció eredményéről e-mailben értesítünk téged.

A Visa kártyatársaság Verified by Visa logójának és a MasterCard kártyatársaság MasterCard Secure Code logójának jelenléte biztonságos fizetést garantál internetes áruházunkban.

 

 

 

 

 

TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE:

Visszaküldés 30 napon belül.

Úgy döntöttél, hogy már nem kéred a megrendelt terméket, vagy eltér az elképzelésedtől? Semmi gond, amennyiben 30 napon belül visszaküldöd!

Az EU fogyasztói jogokról szóló irányelve alapján a megrendelést indoklás nélkül visszavonhatod a termék kézhezvételétől számított 30 napon belül. Elég csak visszaküldeni.

 

A megrendelt áru visszaküldése:

  1. A terméknek és a hozzá tartozó csomagolásnak/doboznak sértetlennek kell lenniük, beleértve minden címkét.
  2. Csatold a számlát (készíts magadnak másolatot).
  3. Csatold a kitöltött elállási nyilatkozat c. formanyomtatványt.
  4. Csomagold be alaposan a terméket, hogy szállítás alatt ne sérüljön.
  5. Visszaküldési cím: Sportisimo - Frogman, Széchenyi utca 44-46, 4110 Biharkeresztes
  6. Őrizd meg a feladószelvényt!
  7. A termék visszaküldéséről a vásárló gondoskodik, mivel a visszaküldés költségét is a vásárló állja. A pénzvisszafizetés akkor történik meg, amikor a csomag már beérkezett a prágai központi raktárba.
  8. Amint megérkezett a csomag, úgy egy visszaigazoló e-mailt küldünk ki neked a 14 napon belüli pénzvisszafizetésről.
  9. Bármilyen kérdés esetén, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal – Kapcsolat.

 

Általános információ:

  • A terméket a kézhezvételtől számított 30 napon belül visszaküldheted, indoklás nélkül.
  • A visszaküldés első napja az átvétel napja.
  • Amennyiben az utolsó nap szombatra, vasárnapra vagy ünnepnapra esik, a visszaküldési idő meghosszabbodik a következő munkanapig.
  • A visszaküldött termék visszatérítésére cégünknek 14 nap áll rendelkezésére a csomag beérkezésétől számítva. 

Nem fontos, hogy a termék eredeti csomagolásában/dobozában legyen, viszont a vállalatnak jogában áll a költségek megtérítésének követelésére a termék eredeti állapotának való visszaállításához. A terméket a visszaküldéshez alaposan csomagold be, hogy a szállítás során ne sérüljön. Továbbá javasoljuk, hogy a feladószelvényt tartsd meg.

 

 

ÁRUCSERE

Kérjük, olvasd el az alább összefoglaltakat, amennyiben a terméket kézhezvételtől számított 30 napon belül szeretnéd kicserélni.

 

Megrendelt termék cseréje: a terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint a kiszállításkor – eredeti csomagolás, sértetlen címkék.

 

  1. Csatold a számlát (készíts magadnak másolatot).
  2. Csatold a kitöltött csereigény bejelentése c. formanyomtatványt.
  3. Csomagold be alaposan a terméket, hogy szállítás alatt ne sérüljön.
  4. Visszaküldési cím: Sportisimo - Frogman, Széchenyi utca 44-46, 4110 Biharkeresztes
  5. A termék visszaküldéséről a vásárló gondoskodik, mivel a visszaküldés költségét is a vásárló állja.
  6. A pénzvisszafizetés akkor történik meg, amikor a csomag már beérkezett a prágai központi raktárba.
  7. A termék újbóli kiküldésére nem számolunk fel költséget a vásárló terhére. Ez csak első csere esetén érvényes.
  8. Amint megérkezett a csomag, úgy egy visszaigazoló e-mailt küldünk ki neked a cserekérelmedről.
  9. Amint a csereáru elküldésre kerül, újból kiküldünk egy erről szóló e-mailt.
  10. Bármilyen kérdés esetén, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal – Kapcsolat.

 

Általános információ:

A terméket a cseréhez alaposan csomagold be, hogy a szállítás során ne sérüljön. Továbbá javasoljuk, hogy a feladószelvényt tartsd meg.

Nem fontos, hogy a termék eredeti csomagolásában/dobozában legyen, viszont a vállalatnak jogában áll a költségek megtérítésének követelésére a termék eredeti állapotának való visszaállításához.

Miután a terméket kicserélték a központi raktárunkban, újra elküldjük neked, szállítási díjat nem számolunk fel – csak első csere esetén érvényes.

 

SÉRÜLT ÁRU

A webáruházban megvásárolt termékekre törvény szerint 24 hónap garancia áll rendelkezésre A jótállási időszak kezdete a termék fogyasztónak történő átadásának napja, mely adott esetben annyi idővel meghosszabbodik, míg a termék javítás alatt áll.

 

Hogyan küldd vissza vagy cseréld ki a sérült árut?

Betartjuk az EU szabályzatát, miszerint minimálisan 2 év garancia áll rendelkezésedre. Bizonyos esetekben ez a jótállási időszak meghosszabbodhat, amennyiben honlapunkon, a www.molo-sport.hu weboldalon, a termék leírásában vagy a jótállási jegyen ez feltüntetésre kerül. A jótállási időszak a termék kézhezvételével kezdődik. Amennyiben új terméket kapsz a sérült helyett, úgy a 24 hónapos garanciális időszak újra kezdődik.

 

Mi a pénzvisszafizetési kérelem vagy csereigény menete?

Amennyiben a termék sérült, úgy a számlával és a kitöltött reklamációs lappal együtt küldd vissza nekünk (a számláról készíts másolatot magadnak). A terméket alaposan csomagold be, hogy a szállítás során ne sérüljön. Továbbá javasoljuk, hogy a feladószelvényt tartsd meg.

 

Mit tegyél, ha a megrendelt termék nem olyan, mint amilyet megrendeltél?

Ilyen esetben töltsd ki a reklamációs lapot, majd a számlával és a termékkel együtt küldd vissza nekünk a kézhezvételtől számított 30 napon belül. Amint a termék beérkezik a prágai központi raktárunkba, elindítjuk a csere folyamatát, s minél előbb elküldjük neked a cserélt terméket.

 

 

Figyelmeztetés: A termék visszaküldéséről a vásárló gondoskodik, mivel a visszaküldés költségét is a vásárló állja. A terméket ne küldd utánvéttel, így nem átvehető!

A pénzvisszafizetés akkor történik meg, amikor a csomag már beérkezett a prágai központi raktárba.