Szállítás és Fizetés
SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
Szállítás feltételei:
- A csomagok kiszállításáról hétköznaponként a Magyar Posta Zrt. a DPD és a GLS futárszolgálat gondoskodik.
- A szállítás kb. 4 napot vesz igénybe. Amennyiben a megrendelt termék nincs a központi raktárban, akkor egy másik, külső raktárból át kell hoznunk a központiba, ami meghosszabbíthatja az előkészületi időt.
- A szállítás munkanapokon, hétfőtől péntekig zajlik.
Tájékoztatva leszel
- A rendelés befejezését követően egy megerősítő e-mailt fogsz kapni, amiben benne lesz minden információ.
- Amint a megrendelés át lesz adva a szállítónak, kapsz egy AWB számmal ellátott e-mailt a csomag nyomon követése érdekében.
- Ebben az e-mailben egy linket fogsz találni a csomag nyomon követéséhez, ami a szállítócég weboldalára fog átirányítani. A linkre kattintva nyomon követheted csomagod kézbesítésének minden részletét.
- Általában a futár előre tájékoztat a várható kiszállításról, de ez az adott futártól függ.
- Bármilyen kérdés esetén, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az eshop@sportisimo.hu címen vagy telefonon a +36-1-550-7359-es telefonszámon.
Hogyan tudhatom meg, hogy a termékek raktáron vannak-e?
Amennyiben az adott terméknél rá tudsz kattintani a „Megveszem” gombra (az ár alatti gomb), akkor a termék raktáron van, gond nélkül megrendelheted. A szín és méret kiválasztásánál tudomásul kell venned, hogy csakis azok a változatok érhetők el, amelyeket megjelenítünk. Azok, amelyek nincsenek raktáron, nem láthatóak.
Olyan méret vagy szín is elérhető, amik nincsenek az oldalon feltüntetve?
Sajnos nem. A webáruházban az összes elérhető változat, szín, méret fel van tüntetve, illetve emlékeztetünk, hogy egyéni megrendeléseket nem készítünk.
FIZETÉSI INFORMÁCIÓK
Milyen költségei vannak a szállításnak?
Az áruszállítás hétfőtől péntekig, 9:00 és 17:30 óra között történik Magyarország területén. A 20.000 Ft feletti rendelések ingyenesek.
Magyar Posta: Postára szállított csomag (ingyenes vagy 1600 Ft)
- szállítási díj: 1600 Ft
- utánvételes fizetés díja: 400 Ft, online kártyás fizetés: ingyenes
- 20 000 Ft feletti vásárlás esetén a kézbesítés ingyenes
- kézbesítés a csomag szállítónak történő átadását követően: 2-3 nap
- 2700+ fiók országszerte
- további információ a kézbesítésről a Magyar Posta honlapján
- szállítási díj: 1900 Ft-tól
- az utánvétel díja: 400 Ft, online kártyás fizetés esetén ingyenes
- 20 000 Ft feletti vásárlás esetén a kézbesítés ingyenes
- kézbesítés a csomag futárszolgálatnak történő átadását követően: 1-2 nap
- további információ a DPD futárszolgálat honlapján
GLS Futárszolgálat
- szállítási díj: 1900 Ft
- utánvételes fizetés díja: 400 Ft, online kártyás fizetés: ingyenes
- 20 000 Ft feletti vásárlás esetén a kézbesítés ingyenes
- kézbesítés a csomag szállítónak történő átadását követően: 2-3 nap
- további információ a kézbesítésről a GLS honlapján
A könnyebb követhetőség kedvéért...
- a rendelés véglegesítése után egy megerősítő e-mailt küldünk a rendelés adatainak összefoglalásáról
- a csomag cseh szállítónak történő átadását követően egy csomagszámot tartalmazó e-mailt küldünk, ez a szám megváltozik, miután a magyarországi szállító átveszi a küldemény
ONLINE KÁRTYÁS FIZETÉS
Fizetési módok:
- a) Utánvételes fizetés – készpénzes fizetés a csomag átvételekor. Utánvét összege: 400 Ft
- b) Bankkártyás fizetés
Kártyás fizetés a www.molo-sport.hu-n:
VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro kártyatípusokat fogadunk el. A kártyakibocsátó bankok lehetővé teszik a dombornyomott kártyák használatát. A VISA Electron és Maestro elektronikus kártyák használata csak abban az esetben lehetséges, ha a kártyát kibocsátó bank ezt lehetővé teszi.
Az egyes bankok úgynevezett virtuális kártyákat is kibocsátanak, melyek kizárólag internetes vásárlásra szolgálnak.
INFORMÁLÓDJ BANKODNÁL A KÁRTYÁVAL TÖRTÉNŐ INTERNETES VÁSÁRLÁS LEHETŐSÉGEIRŐL.
Megéri a kártyás fizetés a www.molo-sport.hu-n
- biztonságos és kényelmes módja a vásárlásnak
- nem kell készpénzzel rendelkezned az áru átvételekor
- pénzt spórolsz meg
A kártyás fizetés biztonságos
- a kártyás fizetés elfogadásakor 3D Secure biztonsági szolgáltatást használunk – a MasterCard és a Visa kártyatársaságok legkorszerűbb alkalmazása, mely biztonságos kártyás fizetést tesz lehetővé az interneten keresztül
- bankkártyád adatait közvetlenül a banknak adod meg
- alkalmazottaink közül senkinek nincs hozzáférése a kártyaadatokhoz
- az adatátvitel a biztonságos HTTPS protokollon keresztül történik, mely titkosítja ezt az információt
Milyen kártyákat fogadunk el?
- VISA Electron
- VISA
- Maestro (feltéve, ha a kártyádat kibocsátó bank besorolta a 3D-Secure rendszerbe)
- MasterCard
Hogyan történik nálunk a fizetés?
Amennyiben a vásárlás/szolgáltatás igénybevételekor kártyás fizetési mód mellett döntesz, úgy válaszd ki a kártya típusát. Ezután átirányítunk bankunk fizetőoldalára, mely felkér téged a kártya adatainak megadására:
- kártyaszám
- kártya lejárati ideje
- CVV2/CVC2 – a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kód.
Ezeket az információkat közvetlenül a feldolgozó bank fizetőoldalán adod meg, amely megfejthetetlen, titkosított adatátvitelt biztosít, mindössze az engedély eredményét közli velünk, illetve utasít a megrendelés végrehajtására. Ez kizárja annak a lehetőségét, hogy a szolgáltató, – amelytől a terméket megvásárolod, – visszaéljen kártyaadataiddal, illetve kiküszöböli a nem védett adatok szabad átvitelét nyilvános számítógépes hálózatra.
A tranzakció eredményéről e-mailben értesítünk téged.
A Visa kártyatársaság Verified by Visa logójának és a MasterCard kártyatársaság MasterCard Secure Code logójának jelenléte biztonságos fizetést garantál internetes áruházunkban.
TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE:
Visszaküldés 30 napon belül.
Úgy döntöttél, hogy már nem kéred a megrendelt terméket, vagy eltér az elképzelésedtől? Semmi gond, amennyiben 30 napon belül visszaküldöd!
Az EU fogyasztói jogokról szóló irányelve alapján a megrendelést indoklás nélkül visszavonhatod a termék kézhezvételétől számított 30 napon belül. Elég csak visszaküldeni.
A megrendelt áru visszaküldése:
- A terméknek és a hozzá tartozó csomagolásnak/doboznak sértetlennek kell lenniük, beleértve a címkét is.
- Csatold a számlát (készíts magadnak másolatot).
- Csatold a kitöltött elállási nyilatkozat c. formanyomtatványt.
- Csomagold be alaposan a terméket, hogy szállítás során ne sérüljön.
- Visszaküldési cím: SPORTISIMO, Pazonyi út 36. (Tesco épülete) 4400 Nyíregyháza
- Őrizd meg a feladószelvényt!
- A termék visszaküldéséről a vásárló gondoskodik, és a visszaküldés költségét is a vásárló állja. A pénzvisszafizetés akkor történik meg, amikor a csomag már beérkezett a prágai központi raktárba.
- Amint megérkezett a csomag, úgy egy visszaigazoló e-mailt küldünk neked a 14 napon belüli pénzvisszafizetésről.
- Bármilyen kérdés esetén, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal – Kapcsolat.
Általános információ:
- A terméket a kézhezvételtől számított 30 napon belül visszaküldheted, indoklás nélkül.
- A visszaküldés első napja az átvétel napja.
- Amennyiben az utolsó nap szombatra, vasárnapra vagy ünnepnapra esik, a visszaküldési idő meghosszabbodik a következő munkanapig.
- A visszaküldött termék visszatérítésére cégünknek 14 nap áll rendelkezésére a csomag beérkezésétől számítva.
Nem fontos, hogy a termék eredeti csomagolásában/dobozában legyen, viszont a vállalatnak jogában áll a költségek megtérítésének követelésére a termék eredeti állapotának való visszaállításához. A terméket a visszaküldéshez alaposan csomagold be, hogy a szállítás során ne sérüljön. Továbbá javasoljuk, hogy őrizd meg a feladószelvényt.
ÁRUCSERE
Kérjük, olvasd el az alább összefoglaltakat, amennyiben a terméket a kézhezvételtől számított 30 napon belül szeretnéd kicserélni.
Megrendelt termék cseréje: a terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint a kiszállításkor – eredeti csomagolás, sértetlen címkék.
- Csatold a számlát (készíts magadnak másolatot).
- Csatold a kitöltött árucsere c. formanyomtatványt.
- Csomagold be alaposan a terméket, hogy szállítás során ne sérüljön.
- Visszaküldési cím: SPORTISIMO, Pazonyi út 36. (Tesco épülete) 4400 Nyíregyháza
- A termék visszaküldéséről a vásárló gondoskodik, és a visszaküldés költségét is a vásárló állja.
- A pénzvisszafizetés akkor történik meg, amikor a csomag már beérkezett a prágai központi raktárba.
- A termék újbóli kiküldésére nem számolunk fel költséget a vásárló terhére. Ez csak első csere esetén érvényes.
- Amint megérkezett a csomag, úgy egy visszaigazoló e-mailt küldünk neked a cserekérelmedről.
- Amint a csereáru elküldésre kerül, újból kiküldünk egy erről szóló e-mailt.
- Bármilyen kérdés esetén, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal – Kapcsolat.
Általános információ:
A terméket a cseréhez alaposan csomagold be, hogy a szállítás során ne sérüljön. Továbbá javasoljuk, hogy őrizd meg a feladószelvényt.
Nem fontos, hogy a termék eredeti csomagolásában/dobozában legyen, viszont a vállalatnak jogában áll a költségek megtérítésének követelésére a termék eredeti állapotának való visszaállításához.
Miután a terméket kicserélték a központi raktárunkban, újra elküldjük neked, szállítási díjat nem számolunk fel – ez csak első csere esetén érvényes.
SÉRÜLT ÁRU
A webáruházban megvásárolt termékekre törvény szerint 24 hónap garancia áll rendelkezésre A jótállási időszak kezdete a termék fogyasztónak történő átadásának napja, mely adott esetben annyi idővel meghosszabbodik, míg a termék javítás alatt áll.
Hogyan küldd vissza vagy cseréld ki a sérült árut?
Betartjuk az EU szabályzatát, miszerint minimálisan 2 év garancia áll rendelkezésedre. Bizonyos esetekben ez a jótállási időszak meghosszabbodhat, amennyiben honlapunkon, a www.molo-sport.hu weboldalon, a termék leírásában vagy a jótállási jegyen ez feltüntetésre kerül. A jótállási időszak a termék kézhezvételével kezdődik. Amennyiben új terméket kapsz a sérült helyett, úgy a 24 hónapos garanciális időszak újra kezdődik.
Mi a pénzvisszafizetési kérelem vagy csereigény menete?
Amennyiben a termék sérült, úgy a számlával és a kitöltött reklamációs lappal együtt küldd vissza nekünk (a számláról készíts másolatot magadnak). A terméket alaposan csomagold be, hogy a szállítás során ne sérüljön. Továbbá javasoljuk, hogy őrizd meg a feladószelvényt.
Mit tegyél, ha a megrendelt termék nem olyan, mint amilyet megrendeltél?
Ilyen esetben töltsd ki a reklamációs lapot, majd a számlával és a termékkel együtt küldd vissza nekünk a kézhezvételtől számított 30 napon belül. Amint a termék beérkezik a prágai központi raktárunkba, elindítjuk a csere folyamatát, és minél előbb elküldjük neked a cserélt terméket.
Figyelmeztetés: A termék visszaküldéséről a vásárló gondoskodik, és a visszaküldés költségét is a vásárló állja. A terméket ne küldd utánvéttel, így nem átvehető!
A pénzvisszafizetés akkor történik meg, amikor a csomag már beérkezett a prágai központi raktárba.