Kártyás fizetés menete
Nem sikerül a kiválasztott termékek kártyával való kifizetése? Engedélyezve van bankodnál az internetes vásárlás, mégsem sikerül?
Ebben az esetben segítségedre lesz egy rövid útmutató, amely lépésről lépésre bemutatja a webáruházunkból való rendelések kártyás kifizetésének helyes menetét.
Miért nem működik a kártyás fizetés
- Kevés pénz van a számlán
- Kimerítetted a napi vagy heti limitet az internetes vásárlásra
- Nincs aktiválva a kártya internetes tranzakcióra vonatkozóan
- Támogatott kártyatípusok

1. lépés - fizetés módja

- válaszd ki a kívánt csomagküldő szolgálatot

- válaszd a kártyás fizetési módot
2. lépés - rendelés elküldése

- fogadd el a szerződési feltételeket
- kattints a "Rendelés elküldése és tovább a fizetéshez" gombra
3. lépés - rendelés visszaigazolása

- az oldalon a rendelés visszaigazolásával együtt láthatod a rendelés számát, ill. kérdés esetén az elérhetőségeket
- 5 másodpercen belül automatikusan átirányítunk az általad kiválasztott fizetési módhoz
4. lépés - bankkártya kiválasztása

- válaszd ki bankkártyád típusát (VISA, MasterCard, Visa Electron vagy Maestro)
- a kiválasztás után folytasd a fizetést a "Fizetés folytatása" gombra való kattintással
5. lépés - kártyaadatok megadása

- kártyaszám - töltsd ki a 16 számjegyű kártyaszámot, szóköz nélkül
- kártya lejárati ideje - töltsd ki a kártya érvényességi adatait
- CVC2/CVV2 - a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kód
- Kártya mentése egy további fizetéshez? - itt választhatod a kártya mentését egy következő vásárláshoz. Ez a lépés nem kötelező.
- Utolsó lépésként felkérhetnek Téged a tranzakció megerősítésére 3-D secure kódon keresztül, ami e-mail vagy SMS formájában érkezhet hozzád.
6. lépés - üzenet az online fizetésről
a) a fizetés sikeresen megtörtént

b) a kártyás fizetés sikertelen
Lehetséges okok:
- a kártyaadatok hibásan lettek megadva: megismételheted a fizetést és az adatokat újra kitöltheted
- a számládon nincs elegendő összeg a tranzakció végrehajtásához vagy már kimerítetted a limitet az internetes ügyletre vonatkozóan
- kártyád nem alkalmas internetes fizetésre: ebben az esetben vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal
- szerverhiba lépett fel: kérjük, ismételd meg a fizetést később
- lehetséges, hogy bankkártyádhoz nincs beállítva az internetes biztonsági kód szolgáltatás. Ha 2021. január 1-je után szeretnéd internetes vásárlásra használni kártyádat, regisztrálnod kell azt az internetes biztonsági kód szolgáltatásra.