• Összes
  • NŐI
  • FÉRFI
  • GYEREK
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Kosár
  • eshop@molo-sport.hu

  • ico
    Üzletek listája Üzletek
  • Menü
    Összes
    Női
    Férfi
    Gyerek
    Márkák
    Üzletek listája
  • Cipők
  • Ruházat
  • Kiegészítők
  • Márkák
Keresés
Online kártyás fizetés

Kártyás fizetés menete

Nem sikerül a kiválasztott termékek kártyával való kifizetése? Engedélyezve van bankodnál az internetes vásárlás, mégsem sikerül?
Ebben az esetben segítségedre lesz egy rövid útmutató, amely lépésről lépésre bemutatja a webáruházunkból való rendelések kártyás kifizetésének helyes menetét.
 
 

Miért nem működik a kártyás fizetés

  • Kevés pénz van a számlán

  • Kimerítetted a napi vagy heti limitet az internetes vásárlásra

  • Nincs aktiválva a kártya internetes tranzakcióra vonatkozóan
     (fordulj bankodhoz vagy aktiváld internetbankon keresztül)
  • Támogatott kártyatípusok
     az alábbi kártyákkal való fizetést fogadjuk el 

 

 

1. lépés - fizetés módja

 

vyberte-dopravce

 

 

  • válaszd ki a kívánt csomagküldő szolgálatot
 
vyberte-dopravce

 

 

  • válaszd a kártyás fizetési módot

 

2. lépés - rendelés elküldése

 
  • fogadd el a szerződési feltételeket 
  • kattints a "Rendelés elküldése és tovább a fizetéshez" gombra 

3. lépés - rendelés visszaigazolása

 
  • az oldalon a rendelés visszaigazolásával együtt láthatod a rendelés számát, ill. kérdés esetén az elérhetőségeket
  • 5 másodpercen belül automatikusan átirányítunk az általad kiválasztott fizetési módhoz

 

 

4. lépés - bankkártya kiválasztása

 

  • válaszd ki bankkártyád típusát (VISA, MasterCard, Visa Electron vagy Maestro)
  • a kiválasztás után folytasd a fizetést a "Fizetés folytatása" gombra való kattintással

5. lépés - kártyaadatok megadása 

A sikeres fizetéshez szükséges, hogy helyesen add meg a következő adatokat:
 
 
    • kártyaszám - töltsd ki a 16 számjegyű kártyaszámot, szóköz nélkül
    • kártya lejárati ideje - töltsd ki a kártya érvényességi adatait
    • CVC2/CVV2 - a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kód

 

    • Kártya mentése egy további fizetéshez? - itt választhatod a kártya mentését egy következő vásárláshoz. Ez a lépés nem kötelező.




  • Utolsó lépésként felkérhetnek Téged a tranzakció megerősítésére 3-D secure kódon keresztül, ami e-mail vagy SMS formájában érkezhet hozzád.

 

6. lépés - üzenet az online fizetésről

 

 
 

 

a) a fizetés sikeresen megtörtént

 
 
 
 
 
 
 

b) a kártyás fizetés sikertelen

 

Lehetséges okok:

  • a kártyaadatok hibásan lettek megadva: megismételheted a fizetést és az adatokat újra kitöltheted
  • a számládon nincs elegendő összeg a tranzakció végrehajtásához vagy már kimerítetted a limitet az internetes ügyletre vonatkozóan
  • kártyád nem alkalmas internetes fizetésre: ebben az esetben vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal
  • szerverhiba lépett fel: kérjük, ismételd meg a fizetést később
  • lehetséges, hogy bankkártyádhoz nincs beállítva az internetes biztonsági kód szolgáltatás. Ha 2021. január 1-je után szeretnéd internetes vásárlásra használni kártyádat, regisztrálnod kell azt az internetes biztonsági kód szolgáltatásra.

 

Menu

Miért nálunk vásárolj

Szállítás és Fizetés

Árucsere és visszaküldés

Online kártyás fizetés

Gyakori kérdések

ÁÜF

Kapcsolat

Adatvédelem

Cookies

Tájékoztató közlemény

Karrier

Hírlevelek

Kapj rendszeresen Molo hírlevelet

Fedezd fel elsőként az e-shop ajánlatokat és újdonságokat!

  • Mindent a vásárlásról

    • Miért nálunk vásárolj
    • Szállítás és Fizetés
    • Árucsere és visszaküldés
    • Online kártyás fizetés
    • Gyakori kérdések
    • ÁÜF
    • Kapcsolat
    • Adatvédelem
    • Cookies
    • Tájékoztató közlemény
    • Karrier
    • Hírlevelek
  • Összes márka

    • adidas
    • Converse
    • New Balance
    • Nike
    • O'Neill
    • Puma
    • Vans
    • Összes márka
Copyright © 2023 - Molo Sport & Lifestyle
Fel