Gyakori kérdések

  • Hogyan tudhatom meg, hogy a termék raktáron van-e?

Amennyiben a terméket a „Megveszem” gomb megnyomásával (a termék ára alatt találod) megtudod rendelni, úgy biztos, hogy raktáron van, így a megrendelést gond nélkül elvégezheted. A szín és méret kiválasztásánál fontos, hogy csak a megjelenített változatok elérhetők. A termékeket, amelyek nincsenek raktáron, azokat a rendelésnél sem láthatod. Ha egy terméket megtudsz rendelni, az azt jelenti, hogy raktáron van.

  • Hogyan tudom követni a rendelésem állapotát?

Amikor a rendelés állapota megváltozik, akkor küldünk Neked egy erről szóló tájékoztató e-mailt. Ha további információra van szükséged rendeléseddel kapcsolatosan, akkor bátran vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen.

  • Hogyan tudok rendelni?

A megrendelés leadásához menj a termékoldalra, a kívánt terméknél kattints a „Kosárba” gombra, ezt követően pedig töltsd ki a szállítási és számlázási adatokat.

  • Hogyan ellenőrizhetem, hogy a rendelésem beérkezett-e?

Amennyiben a megrendelés sikeresen megtörtént, úgy automatikusan átirányítunk egy másik oldalra, ahol a rendelésedről láthatsz összesítő információt: rendelt termék, szállítási költség és a megrendelés további részletei. Ezt követően e-mailben kapsz majd erről egy megerősítő üzenetet. Minden megrendelésed nyomon követheted fiókodban is.

  • Hogyan tudhatom meg, milyen anyagból készült a termék?

A termékkép alatt, balról jobbra haladva, a második fülnél a termékre vonatkozó összes megadott specifikumot megtalálod.

  • Ellenőrizhetem-e a csomagot az átvételkor?

Sajnos erre nincs lehetőség, azonban, ha bármilyen kifogásod lenne a megrendelt termékkel kapcsolatban, úgy 30 napon belül gond nélkül visszaküldheted.

  • Mennyi időm van visszaküldeni a terméket?

Az áru kézhezvételétől számított 30 napon belül elállhatsz a szerződéstől anélkül, hogy bármilyen okot adnál rá. További információt az áru visszaküldése menüpont alatt találsz.

  • Eredetiek a márkás termékek?

A hatályos jogszabályoknak megfelelően, mint cseh cég, eredeti termékeket adunk el, amiket világmárkás gyártóktól vásárolunk, így a minőség garantált. Ezen kívül nagyon fontos számunkra a vásárlók elégedettsége, ezért van lehetőség arra, hogyha bármilyen okból kifolyólag nem vagy elégedett a megvásárolt termékkel, akkor 30 napod van rá a kézhezvételtől számítva, hogy visszaküld.

  • Lehet-e még módosítani a már leadott rendelést?

Általában a rendelések még módosíthatóak a megrendelés elküldése után, azonban a nagyszámú rendelések és kérelmek miatt, amik napjában érkeznek be hozzánk, ezt nem tudjuk garantálni. Annak érdekében, hogy a kérésed/kérelmed teljesítésének valószínűségét növeld, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailen mihamarabb, a rendelés leadását követően.

 

  • A feltüntetetten kívül más méretet/színt is rendelhetek?

Sajnos nem. Minden elérhető termék, méret és szín feltüntetésre kerül a honlapon. Egyedi megrendelésekkel nincs lehetőségünk foglalkozni.

 

  • Milyenek a szállítási költségek és feltételek?

A megrendelések kiszállítása munkanapon történik, kizárólag Magyarországon.

A csomagok kiszállítását a Magyar Posta Zrt. és a DPD futárszolgálat végzi. A szállítási költség mindkét esetben 1199 Ft. 20.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Amennyiben a kártyás fizetési módot választod, úgy ennek költsége ingyenes. Az utánvétes fizetés összege 400 Ft.

 

  • Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

A megrendelés feldolgozása 2-3 munkanapot vesz igénybe, a kiszállítás pedig 1-2 munkanap - a megrendelés kiszállítása így a legnagyobb valószínűséggel 3-5 nap a visszaigazolástól számítva. Amennyiben bármilyen oknál fogva a feldolgozás vagy a kiszállítás állapota meghosszabbodna, e-mailben tájékoztatunk róla. További részletes információt a szállításról és a fizetésről a weboldalon találsz.

  • Mikor ingyenes a szállítás

20.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

  • Mennyi időn belül törölhetem a megrendelésem?

Amennyiben már nem szeretnéd a megrendelt terméket, akkor az üzleti feltételeknek megfelelően a leadást követő 2 órán belül törölheted a megrendelésed a +36 155 07359-es telefonszámokon vagy e-mailen az eshop@molo-sport.hu címen.

  • Leadtam egy rendelést, de tévesek a szállítási adatok

Amennyiben a kézbesítési címet, telefonszámot, e-mailt vagy egyéb adatot rosszul adtad meg, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen, s ezt minél gyorsabban tedd meg, hogy módosítani tudjuk.

  • Mennyi a határidő az áru visszaküldése esetén?

Az áru visszaküldésére a kézhezvételtől számított 30 napod van anélkül, hogy bármivel indokolnád. További információt a honlapot találsz az áru visszaküldése menüpont alatt.

  • Milyen címre küldjem vissza terméket csere vagy elállás esetén?

A visszaküldési cím a következő: Sportisimo - Frogman, Széchenyi utca 44-46, 4110 Biharkeresztes. További erről szóló információt a Szállítás és fizetés menüpont alatt találsz.

  • Hol találom a rendelésszámot?

A rendelés számát a fiókodban, a számlán és a visszaigazoló e-mailben találod meg.

  • Hogyan vehetem fel veletek a kapcsolatot?

Bármilyen kérdés vagy megjegyzés esetén állunk rendelkezésedre. Ha szeretnéd velünk felvenni a kapcsolatot, akkor a Kapcsolat menüpont alatt minden elérhetőséget megtalálsz.